ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)
про надання послуг з технічного обслуговування та ремонту домофонних систем в м. Дніпро
ФОП Когут Сергій Миколайович, надалі – ВИКОНАВЕЦЬ, що діє на підставі Свідоцтва державної реєстрації фізичної особи-підприємця Серія В04 №007100, з однієї сторони і власник (наймач) квартири (житлового приміщення), власник, орендар нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку), надалі – АБОНЕНТ, з іншої сторони (в подальшому разом іменуються "Сторони", а кожна окремо - "Сторона"), уклали цей договір про таке:
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
1.1. Цей Договір, відповідно до ст. 633 Цивільного кодексу України, є публічною пропозицією (офертою) Виконавця на адресу фізичних осіб, що містить істотні умови договору про надання послуг з технічного обслуговування та ремонту домофонної системи.
1.2. Згідно ст. 642 Цивільного кодексу України у разі прийняття викладених нижче умов і оплати послуг, фізична особа, яка провадить акцепт (сплату послуг) цією офертою, стає Замовником (абонентом).
1.3. З моменту здійснення акцепту (оплати послуг) вважається, що Замовник ознайомився і згоден з умовами цього Договору та відповідно до Цивільного кодексу України, вступає з Виконавцем в договірні відносини на умовах цього договору. На термін дії цього договору Замовник вважається користувачем комплекту центрального обладнання домофонної системи.
1.4. Обов'язки Виконавця обмежуються умовами цього Договору.
1.5 . Виконавець має право змінити або доповнити Договір в будь-який момент як з повідомленням Замовників, так і без нього (залежно від серйозності змін). Чинна редакція завжди знаходиться на Сайті Виконавця
vash-domofon.dp.ua
1.6. Абонент надає згоду на обробку його персональних даних (прізвище, ім’я, по батькові, адреса проживання, номер телефону), з метою реалізації договірних правовідносин відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», інших нормативно-правових актів та укладеного Договору, а також підтверджує, що повідомлений про включення інформації, що містить його персональні дані, до бази персональних даних Виконавця.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ.
2.1. Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання за плату (абонентну плату) проводити роботи з технічного обслуговування та ремонту власного комплекту центрального обладнання домофонної системи, торгівельної марки «Візит», змонтованого за адресою Абонента, в подальшому «Домофонна система».
2.2. Комплект «Домофонної системи» містить в собі комунікації та центральне обладнання (надалі - ЦО), а саме: блок виклику домофону, замок електромагнітний, дотягувач дверей (доводчик), блок управління домофоном, блок комутації, кнопка виходу з під’їзду.
Абоненту щомісячно нараховується плата за технічне обслуговування та ремонт «Домофонної системи» (надалі – абонентська плата).
2.3. Пристрої зв’язку, що встановлені та пов’язані з ЦО (надалі - ПЗ) знаходяться на технічному обслуговуванні у Виконавця на термін дії цього договору.
2.4. Ключі від домофонного обладнання, є власністю Абонента та технічному обслуговуванню чи гарантійному ремонту не підлягають. Гарантія на ключі складає 1 місяць з моменту його продажу.
3. ПЕРЕЛІК НАДАННЯ ПОСЛУГ.
3.1. Технічне обслуговування та ремонт «Домофонної системи» містить в собі наступні послуги:
а) виїзд на Об’єкт для проведення робіт з ремонту «Домофонної системи» по виклику Абонента, на протязі 24 робочих годин з моменту надходження заявки, окрім вихідних та святкових днів;
б) усунення можливих дефектів та заміну дефектних деталей домофонної системи;
в) технічний інструктаж та рекомендації з роботи «Домофонної системи» проводиться за бажанням Абонента;
г) проведення профілактичного огляду та ремонту «Домофонної системи»;
д) проведення поточного ремонту «Домофонної системи»;
е) проведення капітального ремонту «Домофонної системи» для забезпечення його якісного функціонування;
3.2. Строки виконання ремонтних робіт можуть бути подовжені у випадку складнощів: роботи зі зварки та інші обставини, які впливають на ремонт «Домофонної системи» або стають неможливими чи неякісними при його виконанні на місці без спеціального обладнання.
3.3. За умови відсутності претензій викладених у письмовій формі від Абонента до першого числа наступного за поточним місяця, послуга (робота) за цим договором вважається здійсненою належним чином та в повному обсязі та не потребує підписання актів виконаних робіт (наданих послуг).
4. ВАРТІСТЬ РОБІТ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ.
4.1. Даний договір набуває чинності після здійснення Замовником оплати, згідно встановленого Виконавцем тарифу та зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок.
4.2. Виконавець приступає до виконання своїх зобов'язань передбачених цим договором, не пізніше 3-х банківських днів з моменту надходження на його розрахунковий рахунок оплати за Послуги.
4.3. Вартість послуг з технічного обслуговування та ремонту «Домофонної системи» зазначається в рахунку на оплату домофонних послуг.
4.4. До вартості робіт з технічного обслуговування та ремонту «Домофонної системи» входять дії зазначені в п. 3.1. цього договору.
4.5. Оплата за послуги з технічного обслуговування «Домофонної системи» нараховується з першого числа поточного місяця.
4.6. Абонент повинен своєчасно оплачувати надані послуги на свій особовий рахунок через відділення банків або інші платіжні відділення чи системи.
4.7. Абонентська плата сплачується щомісячно, не пізніше 20 числа. Абонент може сплачувати абонентську плату щоквартально або за рік, згідно наданого Виконавцем рахунку.
4.8. У разі виявлення пошкодження домофонного обладнання, а саме: вандальні дії, крадіжка, пожежа, пошкодження струмом, блискавкою, тощо, або з провини Замовника, як наслідок недотримання рекомендацій з використання «Домофонної системи», необережності, самостійного ремонту або спроби ремонту сторонніми особами, які не мали на це право, усі витрати, пов’язані з виконанням ремонтних/відновлювальних робіт, проводяться відповідно до прейскуранта або прайс-листа, що діє на момент виконання таких робіт та покладаються на Замовника (Абонента).
4.9. При виникненні необхідності провести ремонт або обслуговування «Домофонної системи» в зв’язку з випадками передбаченими п.4.8. цього договору, Виконавець після проведення робіт, розподіляє в рівних частинах загальну вартість проведеного відновлення або ремонту (вартість матеріалів + вартість обладнання + вартість послуг) серед мешканців та направляє на адресу кожного рахунки з зазначенням суми, що належить до сплати, або нараховує вартість на особові рахунки абонентів. Зазначена оплата повинна бути сплачена в строки вказані в п.п. 5.1.5. цього договору.
4.10. При виникненні необхідності замінити старі двері на нові, вартість дверей сплачує Замовник.
4.11. При виникненні необхідності заміни відео обладнання, яке не підлягає ремонту, заміна обладнання на нове відбувається за рахунок Замовника.
4.12. Розмір абонентської плати за послуги може бути збільшений Виконавцем в односторонньому порядку в зв’язку зі зростанням загального індексу інфляції, збільшенням прожиткового мінімуму, мінімальної заробітної плати, зростанням цін на комплектуючі вироби (обладнання) та інших факторів, які впливають на ціноутворення та обслуговування домофонних систем.
5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН.
5.1. Замовник (абонент) зобов’язаний:
5.1.1. Контролювати фактичний обсяг та якість виконуваних Виконавцем робіт.
5.1.2. Здійснювати експлуатацію «Домофонної системи» у відповідності до правил експлуатації та за призначенням.
5.1.3. У разі необхідності, забезпечити вільний доступ працівників Виконавця до об’єкту.
5.1.4. Інформувати виконавця про всі випадки відмови або пошкоджень у роботі «Домофонної системи».
5.1.5. Своєчасно вносити плату за послуги надані Виконавцем.
5.1.6. Не виконувати самостійно або за сторонньою допомогою третіх осіб ремонт «Домофонної системи» та його підключення.
5.1.7. У випадку неправомірних дій (крадіжка, вандальні дії тощо) третіх осіб щодо «Домофонної системи», Абонент зобов’язаний повідомити про це правоохоронні органи та подати до них письмову заяву про вчинення кримінального правопорушення. Після цього, Виконавець встановлює нове обладнання, згідно п. 4.9.
5.1.8. Перевірити належне функціонування «Домофонної системи» після проведення технічного обслуговування або ремонту.
5.1.9. Після сплати заборгованості, подати Виконавцю заявку на підключення ПЗ або надіслати письмову заяву про розірвання договору. У випадку прийняття рішення про поновлення послуг, підключення ПЗ здійснюється по заявці Замовника:
- безкоштовно в перший же візит працівників з обслуговування Виконавця на об’єкт, але не пізніше 20 календарних днів;
- терміново, але не пізніше 3-х робочих днів з моменту подачі заявки за цінами згідно прайс-листа, встановленими Виконавцем.
5.2. Замовник (абонент) має право:
5.2.1. Новий власник житлового або не житлового приміщення в якому вже встановлено ПЗ, має право відмовитись від подальших послуг або поновити їх за цінами, встановленими Виконавцем. Підключення ПЗ до ЦО у випадку поновлення послуг здійснюється безкоштовно в перший же візит працівників з обслуговування Виконавця на об’єкт, але не пізніше 20 календарних днів, або в достроковому порядку відповідно до прейскуранта та/або прайс-листа, що діє на той момент. При поновленні послуг або при розірванні договору сплачується заборгованість по абонентській платі за весь період у повному обсязі без штрафних санкцій.
5.2.2. Письмово повідомити Виконавця про тимчасове призупинення нарахування, якщо за адресою Абонента ніхто не проживатиме. Призупинення нарахування можливе не більше ніж на 6 (шість) місяців при відсутності заборгованості перед Виконавцем. В цих випадках ПЗ відключається Виконавцем, а абонентська плата тимчасово не нараховується, починаючи з наступного місяця після написання заяви. Після спливу зазначеного в заяві терміну, нарахування абонентської плати автоматично поновлюються. У випадку поновлення послуг, підключення ПЗ до ЦО здійснюється безкоштовно в перший же візит працівників на об’єкт, але не пізніше 20 календарних днів, після чого здійснюється нарахування відповідно до умов договору. Повторне звернення з заявою про тимчасове призупинення нарахування абонплати, можливе лише після спливу одного кварталу з моменту підключення пристрою зв’язку.
5.2.3. Якщо після отримання рахунку на сплату послуг з новим розміром абонентської плати Замовника не влаштовують нові тарифи, він має право відмовитись від сплати за послуги та вимагати дострокового розірвання договору лише за умови відсутності заборгованості перед Виконавцем за попередні періоди. Заява про розірвання договору повинна бути направлена Виконавцю у письмовому вигляді в тридцяти денний строк, після початку періоду в якому були змінені ціни. До заяви додаються: квитанція про сплату суми боргу. Якщо такої заяви не надійшло, тоді ціна вважається узгодженою та прийнятою Замовником.
5.3. Виконавець зобов’язаний:
5.3.1. Проводити технічне обслуговування та ремонт «Домофонної системи» в повному обсязі та у встановлені строки за умови дотримання Абонентом порядку оплати наданих по цьому договору послуг та дотриманні правил експлуатації.
5.3.2. Проводити технічне обслуговування та ремонт «Домофонної системи» персоналом відповідної кваліфікації.
5.3.3. Дотримуватись режиму на Об’єкті, де встановлено «Домофонну систему», правил техніки безпеки та пожежної безпеки.
5.3.4. Ознайомити за бажанням або заявкою Абонента з правилами технічної експлуатації.
5.4. Виконавець має право:
5.4.1. Припинити роботи з технічного обслуговування та ремонту «Домофонної системи» або зменшити їх обсяг (відключення ПЗ), у випадку невиконання Абонентом умов цього договору.
5.4.2. Призупинити надання послуг (відключити ПЗ, не проводити поточний ремонт та технічне обслуговування ЦО), якщо Замовник має заборгованість перед Виконавцем за три місяці. Попередженням про заборгованість по абонентській платі, являється рахунок на сплату послуг Виконавця.
5.4.3. Без попередження, здійснювати відключення ПЗ від ЦО у випадку існування заборгованості перед Виконавцем за три місяці. При відключені ПЗ, абонентська плата продовжує нараховуватися у повному обсязі за обслуговування та ремонт ЦО, доки Абонент не сплатить заборгованість та не звернеться до Виконавця з письмовою заявою про припинення договірних зобов’язань.
5.4.4. В односторонньому порядку змінити розмір абонентської плати та ціни за надані ним послуги у випадках, передбачених цим договором.
5.4.5. Виконавець залишає за собою право перегляду розміру абонентської плати в сторону збільшення у випадку зменшення кількості абонентів на Об’єкті.
5.4.6. У випадку виявлення самовільного підключення переговорного пристрою до домофонної системи, Виконавець має право скласти акт про виявлення самовільного підключення та нарахувати на рахунок абонента штраф за самовільне втручання в домофонну систему та нарахувати абонентську плату за весь період користування домофонною системою.
5.4.7. Виконавець має право змінювати склад «Домофонної системи» з метою його модернізації, обслуговування та ремонту, а також у випадку технічної необхідності, без зниження обсягу та якості наданих послуг Абоненту. Заміна ПЗ проводиться тільки зі згоди Абонента за цінами, встановленими Виконавцем.
5.4.8. Виконавець має право залучати підрядні організації та/або третіх осіб-партнерів (суб’єктів підприємницької діяльності) з правом проводити технічне обслуговування обладнання, приймати на свої рахунки платежі від абонентів тощо.
5.4.9. Право власності на центральне обладнання домофонної системи належить Виконавцю послуг та у випадку розірвання договору про надання послуг з технічного обслуговування та ремонту, він має право його демонтувати або продати Замовнику відповідно до прейскуранта або прайс-листа, що діятиме на той момент.
6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН.
6.1. За порушення умов цього договору Виконавець та Абонент несуть відповідальність відповідно з діючим Законодавством України. Всі спори за цим договором вирішуються шляхом переговорів, якщо сторони не дійшли згоди, то вирішення відбувається в судовому порядку.
6.2. У випадку неналежного виконання робіт з технічного обслуговування та ремонту, Виконавець за власний рахунок в 3-денний термін усуває виявлені Замовником недоліки.
6.3. Виконавець звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання обов’язків перед Замовником, у випадку існування заборгованості по абонентській платі.
6.4. Виконавець не несе відповідальності за невиконання або неналежне виконання обов’язків перед Абонентом, внаслідок дії непереборної сили (землетрус, повінь, ураган, блискавка, вандальні дії, крадіжка, військові дії, тощо) або з вини Абонента та у випадках, передбачених чинним законодавством.
6.5. Виконавець не несе матеріальної відповідальності за збереження домофонного обладнання, встановленого в під'їзді Замовника. У разі крадіжки або умисного знищення/пошкодження домофонного обладнання, його відновлення здійснюється за рахунок Замовника (Абонентів).
6.6. Виконавець не несе відповідальності за постачання електроенергії до домофонного обладнання, та не сплачує кошти за спожиту електроенергію домофонним обладнанням так як не є його користувачем (споживачем), а є сервісною організацією з ремонту та обслуговування центрального обладнання домофонної системи.
7. ТЕРМІН ДІЇ ТА ПОРЯДОК РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ.
7.1. Цей договір набуває чинності після проведення Замовником оплати по виставленому рахунку та зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця та діє до моменту його розірвання у випадках та порядку, передбачених умовами цього договору.
7.2. Кожна із сторін має право на дострокове розірвання договору, лише у випадку документального підтвердження систематичного порушення іншою стороною умов договору. При розірванні договору ініціатор попереджає про це іншу сторону не менш ніж за 30 днів до моменту розірвання договору.
7.3. У випадку протиправних дій осіб, направлених на перешкоджання здійснення Виконавцем умов цього Договору, Виконавець має право розірвати договір в односторонньому порядку. Виконавець має право достроково розірвати договір, попередивши про це Абонента не менш ніж за 30 днів.
7.4. У випадку прийняття рішення всіма абонентами в під’їзді в яких встановлена «Домофонна система» про розірвання договору про надання послуг з технічного обслуговування та ремонту (зміна Виконавця послуг тощо), Виконавець за цим договором проводить демонтаж належного йому на праві власності центрального обладнання домофонної системи. Після демонтажу обладнання, всі особисті рахунки абонентів анулюються і договірні відносини між Замовником і Виконавцем вважаються припиненими.
7.5. Розірвання цього договору проводиться тільки після повної сплати Замовником (абонентом) заборгованості по абонентській платі, а також повернення боргів, які виникли при монтажу домофонного обладнання.
Новини
Заказ обратного звонка
Заказ обратного звонка
Ваш заявка принята. Ожидайте звонка.
- Договір