Сервісне обслуговування
Технічне обслуговування передбачає абонентську плату, яку необхідно сплачувати щомісяця, щокварталу або на рік вперед.
До абонентської плати без додаткової оплати входять:
• вартість щоквартальних профілактичних оглядів;
• виклик фахівця у разі несправностей;
• заміна комплектуючих та ремонт;
• усунення пошкоджень домофонної системи.
У разі виявлення несправностей достатньо зателефонувати до служби сервісу для виклику фахівця, який виконає ремонтні роботи протягом 24 робочих годин з моменту оформлення заявки.
Звертаємо Вашу увагу, що відключення переговорного пристрою за заборгованість або його технічна несправність автоматично не тягне за собою розірвання договору. Таким чином, абонентська плата продовжує нараховуватись за технічне обслуговування домофонного обладнання, до якого входить не лише пристрій зв'язку, а й вся домофонна система.
Якщо пристрій зв'язку домофону було вимкнено за заборгованість, необхідно сплатити борг та подати заявку менеджеру на підключення.
Термінове підключення здійснюється протягом 2-х робочих днів з дати подання заявки. Вартість термінового підключення – 60 грн.
Безкоштовне підключення здійснюється протягом 3-х тижнів з дати подання заявки.
Послуга тимчасового відключення домофону без нарахування абонентської плати можлива за умови написання абонентом заяви на відключення.
Новини
Заказ обратного звонка
Заказ обратного звонка
Ваш заявка принята. Ожидайте звонка.
- ОБСЛУГОВУВАННЯ ДОМОФОНІВ
- Сервісне обслуговування